אנריל – פיתוחמשחקים וסינמטיקה

קורס אונליין בתוכנה UNREAL המתמקד בפיתוח משחקים וביצירת סרטונים סינמטיים

מנוע המשחקים Unreal Engine מוכר בעיקר בזכות הגרפיקה המהממת שהוא מאפשר ליצור, למשחקים, להדמיות או לסרטונים, אבל הוא מכיל רכיב לא פחות חשוב בשם Blueprints – מערכת אינטואיטיבית לכתיבת אינטראקציות, שמחליפה את הצורך לכתוב קוד ולהבין בתכנות.

בקורס אנריל תלמדו לעבוד עם מערכת ה-Blueprints ולהשתמש ביכולות הגרפיקה והאנימציה המתקדמות של המנוע, שיאפשרו לכם לא רק לבנות עולם יפהפה, אלא גם ליצור בתוכו סרטונים יפהפיים, להעניק לו חיים ואינטראקטיביות, ולהפוך אותו למשחק.

הקורס מתקיים אונליין.

במהלך הקורס נלמד את אופני השימוש במנוע ובמערכת ה-Blueprints, תוך כדי בניית משחק מהתחלה עד הסוף, ויצירת סרט מהתחלה עד הסוף. עם הכלים שנלמד במהלך הקורס נוכל להכין משחקים, סרטים וחוויות אימרסיביות/אינטראקטיביות מסוגים שונים ומגוונים. בנוסף ניגע בנושאים מתקדמים כמו אנימציית דמויות, אנימציה פרוצדורלית, עיצוב סביבה, חומרים, תאורה, רנדר, שיער, פרווה, בדים ועוד.

במקביל נדבר על סינמטוגרפיה, ועל שימוש באנריל ליצירת הדמיות וסרטונים.
נלמד על היכולות של אנריל כמערכת ליצירת סרטים, וכתחליף לתוכנות תלת-מימד כמו מאיה ולמנועי רינדור כמו ויריי או ארנולד. נשתמש ביכולות התאורה, השיידינג, הטקסטורות, האנימציה והעריכה של אנריל כדי ליצור סרטונים בקלות ובמהירות. נרחיב על מצלמה פרוצדורלית ולכידת תמונה, על אפקטים סביבתיים, על מערכת הפארטיקלס (Niagara), על מערכת העריכה (Sequencer), על שימוש בסאונד ועוד.

הנושאים המרכזיים בקורס:

  • תאורה, חומרים, טקסטורות ורנדר
  • אפקטים ויזואלים, פוסט וקולורינג
  • משחקיות ואינטראקטיביות
  • מבע קולנועי ובימוי
  • אנימציה וריגינג
  • בדים, שיער ופרווה
  • צילום ועריכה

כלים מרכזיים:

  • Blueprints ליצירת משחקים
  • Control Rig לאנימציה וריגינג
  • Meta Human ליצירת דמויות
  • iClone לאנימציית דמויות אוטומטית
  • Sequencer לצילום ועריכה
  • Niagara לאפקטים ויזואלים
  • Take Recorder לצילום ועריכה
  • Groom ליצירת פרווה
  • Landscape ליצירת סביבות
  • DaVinchi לעריכת וידאו

הרחבה ראו בלשונית "סילאבוס מלא".


הקורס מכיל 21 מפגשים:

  1. מבוא למנוע אנריל
  2. מבוא וניהול פרויקט
  3. היכרות עם Blueprints
  4. עבודה מתקדמת עם Blueprints
  5. מבוא לחומרים דינאמיים
  6. מבוא למידול ו-Landscape
  7. מבע קולנועי ובימוי
  8. עבודה עם Sequencer
  9. עבודה עם Control Rig
  10. עבודה מונחית על יצירת משחק
  11. עבודה עם MetaHuman ו-DaVinchi
  12. תאורה ושיידינג מתקדמים
  13. אפקטים עם Niagara
  14. עבודה עם Post Process
  15. עבודה עם Take Recorder, AR Kit, iClone
  16. שיידינג פרמטרי מתקדם
  17. עריכת וידאו, קולורינג ועיצוב סאונד
  18. לוק, אווירה, תאורה ורנדר
  19. שיער ופרווה עם מערכת Groom
  20. שיעור טרום-הגשה
  21. הגשה סופית וביקורת עבודות

משך הקורס: 5 חודשים.
כמות שיעורים: 21 מפגשים.
משך כל מפגש: 3 שעות אקדמאיות.
מועדים: ימי ראשון בשעות 18:30 – 21:00.
מורים: אלון סרנגה, זוהר וענונו, גל רביד-טל.

לפרטים והרשמה התקשרו 03-6482345, שלחו מייל לכתובת iac@ani-mator.com או השאירו פרטים כאן.

מידע כללי

סילבוס מלא

פרטים והרשמה

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: