הודיני נחשבת לתוכנת התלת-מימד המובילה בעולם לתחומי ה-VFX (אפקטים ויזואלים). היא מאפשרת ליצור כמעט כל אפקט שניתן לדמיין, מאש ועשן, דרך סימולציית בדים ועד לסימולציית נוזלים, אך במקביל יכולה לשמש גם כתוכנת תלת-מימד מלאה בכל הקשר אחר (ממידול ועד לרנדר). היא מוכרת במיוחד גם בגלל כלי המידול הפרוצדורלים שלה, ובכלל בגלל גישתה הפרוצדורלית לכל נושא, שהופכת אותה לוורסטילית ועוצמתית יותר מכל תוכנת תלת-מימד אחרת. הודיני נפוצה בעיקר באולפני אנימציה ואפקטים בהוליווד, אולם בשנים האחרונות היא הפכה לכלי חשוב גם כאן בישראל.
קורס הודיני הוא חלק ממסלול תלת-מימד ואפקטים ויזואלים של IAC, אבל ניתן להירשם אליו גם בנפרד (דורש רקע קודם בתלת-מימד).
הקורס מכיל 15 שיעורים ועוד 10 מפגשי וורקשופ (עבודה בכיתה, עם ליווי צמוד).
את השיעורים מעביר אריעד שיקנאג'י - מנהל סטודיו האפקטים Pan Animation, שאחראי על האפקטים הויזואליים, האנימציה והתלת-מימד בסרטים וסדרות כגון העיר הזאת, ההילולה, סאבלט, פול גז, עד הקצה, הבאר, מועדון החנונים, מלכות, גיבור, זרים מושלמים, סנואולנד ועוד.
את מפגשי הוורקשופ מעביר ג'וני שפרנוב - Head Studio VFX Compositor בסטודיו AVR Immersive Solutions.
נושאי הלימוד העיקריים בקורס:
יסודות התוכנה - סקירת הקורס וציפיות.
גישה מבוססת Nodes, גישה פרוצדורלית, סקירת ממשק.
עבודה עם Levels ואופרטורים שונים (Sop, Dop, Rop, Matt Network וכו').
יצירת פרויקט חדש - הוספת צורות בסיסיות לסצנה, יישום חומרים בסיסיים, תאורה, רנדר מנטרה בסיסי וסקירה של פרויקט הפקה מלא.
כלים וטכניקות מידול בסיסיות - היכרות עם כלי המידול (Poly Extrude, Poly Bevel, Edge loop, Poly Wire, Clip, Cap, Mirror, Copy Nodes, Merge, Boolean, וכו').
עבודה עם קבוצות, עבודה עם הפניות יחסיות, הדגמת ההבדל בין תהליך מידול מסורתי לגישה פרוצדורלית, מעבר בין נתונים שונים (פרימיטיביים / פוליגונים לחלקיקים ל- VDB ובחזרה והרעיון מאחורי זה. עבודה עם Atrributes ו -Vops.
מידול Hard Surface - מידול אובייקט - אקדח / סכין / אוזניות / מכשיר טכנולוגי - יישום טכניקות מידול שונות, תאורה, רנדר ועיבוד המודל הסופי הן בפייפליין של מנוע הרנדר מנטרה והן מנוע הרנדר החדש קארמה.
Dynamics (סימולציות, חלקיקים, ווליומים) - סקירה כללית של מניפולציות חלקיקים ו Pop network, מקורות שונים לאפקטים שונים, מערבולת, ווליומים, ערפילית, העברת תכונות ועבודה עם שדות (צפיפות, מהירות, טמפרטורה, צבע וכו').
שימוש ב-Pop Network ו-Pop Solver והוספת תכונות וכוחות שונים.
העברת סימולציית החלקיקים שיצרנו ל Dop network ליצירת ווליומים (ערפל, עשן, אש) שונים ממקורות שונים.
הקורס דורש הכרות עם תוכנת תלת מימד אחת לפחות (מאיה/מקס/בלנדר וכדומה).
יש צורך במחשב חזק יחסית, רצוי עם כרטיס מסך של NVidia.
מחירים והרשמה במזכירות המכללה.
לפרטים והרשמה התקשרו 03-6482345,
שלחו מייל לכתובת iac@ani-mator.com
או השאירו פרטיכם בטופס שלהלן.