תלת מימדלמשחקים

תלת-מימד למשחקים, באמצעות התוכנות בלנדר, יוניטי, אנריל, סאבסטנס פיינטר, מיקסאמו

קורס מבוא לעולם התלת-מימד במשחקים, הכולל את הנושאים הבאים:

מידול למשחקים (לואו פולי) בתוכנה בלנדר – דמויות, סביבות, נשקים.
טקסטורות למשחקים בתוכנה סאבסטנס פיינטר.
שימוש במנוע המשחקים יוניטי – יבוא/יצוא, שיידינג, תאורה, אינטראקציה.
שימוש במנוע המשחקים אנריל- יבוא/יצוא, שיידינג, תאורה.
ריגינג ואנימציה למשחקים בתוכנה מיקסאמו.
שימוש בטכנולוגיות AI (בינה מלאכותית).

שיעור 1 – ממשק, קיצורי דרך

שיחת הכרות

הרצאה קצרה מה זה תלת והתהליך

הכרה הממשק

OBJECT MODE – להזיז אובייקטים

שיעור 2 – יצירת מודל ועריכתו

איך מכינים תיק עבודות איכותי

הרצאה קצרה על עבודה בבלנדר

EDIT MODE – ככה בנוי העולם הווירטואלי

הדגמה ותרגול – מודל ראשון

שיעור 3 – זינוק פרופ ראשון

מעבר על מטלת הבית

הרגלים טובים למידול

איך עובדים חכם ולא קשה?

MODIFIERS – מידול חכם

שיעור 4 – חומרים שיידינג ומפות

מעבר על מטלת הבית

הקמת סצנה – מצלמה ותאורה

הרצאה קצרה על PBR

הכרות עם ה-SHADER EDITOR

פריסת UV

הדגמה יצירת חומרים

שיעור 5 – בדיקת טקסטורות בסצנה ויצירת תאורה

טעויות נפוצות ואיך להימנע מהם

שיפור מפות

תאוריה בסיסית

שיעור 6 – שחקן, מצלמה, אקשן

בניית סביבה מיד פולי

מצלמה ו-360

הגדרות רנדר

רנדר ראשון

שיעור 7 – דמות לו פולי ראשונה

עקרונות מידול דמויות

(LOW/MID/HIGH)

הדגמה מידול לו-פולי

צבע למשחקים

שיעור 8 – אנימציה בסיסית

עקרונות אנימציה

הדגמה של אנימציה

מה זה סייקל (LOOP)

סוגי אנימציה

שיעור 9 – RIGIFY ותוספי חובה (ADD-ONS)

קהילת בלנדר

הכרות עבודה עם תוספים

סודות מהתעשייה

שיעור 10

איך עובדים עם ספריות אנימציה

הטמעה של אנימציה ביוניטי

שיעור 11

מבוא

טיקסטור

הדגמה

שיעור 12 – עבודה עם LOP POLY למשחקים

הדגמה

טיפים וטריקים

הכנה למנוע משחקים

שיעור 13 – סאבסטנס למתקדמים

הדגמה מתקדמת למודל MID HIGH

גנרטורים לטקסטור ומסכות חכמות

שכבות יופי

שיעור 14- זינוק פרויקט גמר

שיעור יעודיי להכנה לתעשייה

הגדרת פרויקטים ותהליכי עבודה ברורים

דגשים לעבודה מול מנוע משחקים ומפתחים

מעבר על בריף למטלת גמר קורס

שיעור 15 – הכרות עם מנוע משחקים

מעבר על הממשק

יבוא ויצוא מבלנדר ליונטי

הגדרות PIPELINE

הגדרות חובה

שיעור 16 – מעבר מבלנדר ליונטי

עבודה עם HIERARCHY

תאורה שיידינג

מה זה פריפאב

עבודה עם COMPONENTS

שיעור 17 – "אבטיפוס"

הכרות עם קוד C#

שיעור 18 – הכרה של מנוע מנוע UE5

היכרות ראשונית עם UE

שיעור A.I – 19

איך AI דוחף את הגבולות האומנות

שימושים בתעשייה

אופטימיזציה והתייעלות עם AI

שיעור אחרון – הגשות (וכיבוד)

ביקורת

שיחה מכינה לתעשייה

שיחת הכנה לתעשייה

איך מוצאים עבודה

הרגלים טובים

טיפים להמשך

לפרטים והרשמה התקשרו 03-6482345,

שלחו מייל לכתובת iac@ani-mator.com

לפרטים והרשמה התקשרו 03-6482345,
שלחו מייל לכתובת iac@ani-mator.com
או השאירו פרטיכם בטופס שלהלן.

תיאור כללי

סילבוס מלא

מחירים והרשמה

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: