חדש: מסלול פיתוח ועיצוב משחקיםבהתאמה אישית

18/12/2022

רוצים לעבוד בתעשיית הגיימינג, אבל עוד לא יודעים בדיוק באיזה תחום?
לא ממש מבינים אם מקומכם הוא בגיים-דיזיין, גיים-דבלופמנט, קונספט-דיזיין, גיים-ארט, טק-ארט, UI/UX, תכנות, תלת-מימד או אנימציה?
לא בטוחים אם אתם צריכים להכיר את יוניטי או אנריל? מקס, מאיה, Blender 3d או ZBrush? פוטושופ, סאבסטנס פיינטר או סאבסטנס דיזיינר?
לא יודעים אם אתם צריכים לדעת לתכנת ב-#C או אולי להשתמש במערכת הבלופרינט של אנריל?
אין לכם מושג מה ההבדל בין Adobe Animate ל-Spine 2D או בין Adobe After Effects ל-Toon Boom?
רוצים להבין גם בדו-מימד וגם בתלת-מימד, גם במשחקי מובייל וגם ב-PC וקונסולות, גם ב-VR וגם ב-AR?
מתלבטים אם להקים סטודיו אינדי קטן משלכם, או להצטרף לחברת משחקים מבוססת?

מחלקת הגיימינג של IAC שמחה לפתור לכם את הדילמה ולאפשר לכם לבחור את הבחירה המושכלת.
לראשונה בישראל –
מסלול מודולרי (דו-שנתי או תלת-שנתי) לפיתוח ועיצוב משחקים, המורכב משלושה חלקים:

שנה א' ◄ לימודי מבוא בפיתוח ועיצוב משחקים:
שנה זו מכילה שיעורים בכל תחומי הפיתוח והעיצוב, לרבות עבודה עם UNITY, תלת-מימד ב-3DS MAX, תכנות ב-#C ועוד.
במהלך שנה זו, כל סטודנט/ית מפתח/ת ומעצב לבדו/ה שלושה משחקים פשוטים מסוגים שונים, מהתחלה עד הסוף.

שנה ב' ◄ התמחות באחד התחומים הבאים:
Game Development • Game Design • Game Art • 3D Art • Tech Art.
הסטודנטים/יות עובדים/ות בקבוצות, עם חלוקת תפקידים מוגדרת, תוך ליווי מקצועי של כל סגל המחלקה.
כל צוות מפתח במהלך שנה זו שני משחקים גדולים ומורכבים ומתנסה בעבודת-צוות, בפורמט של סטודיו אינדי.
שנה זו מכילה גם מקטע משמעותי של הכנה לתעשיה, שמטרתו להקל על המעבר מסטודנט לאיש-מקצוע.

קורסי-בחירה ◄ בהתאמה אישית:
בנוסף לכל האמור למעלה, כל סטודנט/ית יכול/ה לבחור עד ארבעה מבין 16 הקורסים הבאים:

  • Unreal – פיתוח משחקים וסינמטיקה
  • UI/UX למשחקים – עיצוב ממשק וחווית משתמש
  • AR/VR – מציאות מדומה ומציאות רבודה
  • Blender – תלת מימד ואנימציה
  • ZBrush – עיצוב דמויות ופיסול דיגיטלי
  • Adobe Photoshop – עיצוב גרפי וציור דיגיטלי
  • Adobe After Effects – מושן גרפיקס ואפקטים
  • Adobe Animate – אנימציה דו-מימדית
  • Spine 2D – אנימציית דמויות למשחקים
  • Maya – אנימציית דמויות בתלת-מימד
  • #C למתקדמים – פיתוח ותכנות
  • Substance Painter / Designer – טקסטורות למשחקים
  • איור – יסודות באיור דמויות
  • מוניטיזציה ושיווק – איך עושים כסף ממשחקים
  • כלים וטכניקות – כתיבה, תסריט, בימוי, פסקול, רישום, סטוריבורד, עיצוב דמויות ועוד

 

המסלול החדש מבוסס על המסלול הוותיק שמתנהל ב-IAC כבר משנת 2011, ושהוציא מתוכו כבר מאות אנשי ונשות מקצוע.
במסגרת המסלול החדש, הסטודנטים/יות יוכלו לבחור את תחום התמחותם, תוך התייעצות עם צוות המחלקה, לאחר השלמת לימודי המבוא ולאחר שיצרו מספר משחקים בעצמם, והתנסו בכל שלבי העבודה.
הסטודנטים/יות יוכלו ללמוד את קורסי-הבחירה שלהם במהלך שנה ב' (במקביל ללימודים הסדירים) או בהמשך, בשנה ג'
.

פרטים מלאים על המסלול החדש יפורסמו בקרוב.
ניתן להירשם כבר עכשיו, למחזור הלימודים שמתחיל בינואר.
המסלול יהיה זמין גם לסטודנטים/יות ובוגרים/ות של המחזורים הנוכחיים והקודמים.
ניתן ללמוד יותר מארבעה קורסי-בחירה, תמורת תוספת תשלום.

(בתמונה: עיצובים של בוגרת IAC מיתר הופמן, עבור המשחק "הקוסם מארץ עוץ").

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: