- ניהול פרוייקטים והגדרות
- עריכה
- טקסט וטיפוגרפיה
- אפקטים ויזואליים
- גימור סאונד
- תיקוני צבעים
- בונוס: אפטר-אפקטס לעורכי פרמייר
- בונוס: כלים חיצוניים, פלאגינים ותוספים
- להעלות את רמת השימוש, הביטחון העצמי וההבנה בתוכנת פרמייר פרו.
- לפתח רגישות לטכניקות עריכה מתקדמות ולשפר את המיומנות בהן.
- להעניק עולם מונחים נכון ומדוייק בתחום הפוסט ועריכת הוידאו בכלל ובפרמייר בפרט.
- משך הקורס כארבעה חודשים.
- הקורס מכיל 16 שיעורים.
- משך כל שיעור כ-3 שעות אקדמאיות.
- השיעורים מתקיימים אונליין בזום, בשעות הערב.
- השיעורים מוקלטים וניתן לצפות בהם בכל זמן.
מבוא לקורס, תכנים ולו״ז. נושא א - הגדרות, מערכת וניהול פרוייקטים
המשך נושא א וסיום שלו ניהול פרוייקטים מתקדם, הגדרות משתמש, כלים סודיים ועוד
נושא ב - עריכה - סגנונות עבודה אלטרנטיביים - מולטיקאם, עריכה אוטומטית, כלים חיצוניים ועוד
נושא ב - עריכה - הטיימליין ועבודה בתוכו - עריכה מבוססת טקסט ובינה מלאכותית
נושא ב - עריכה - מה זה טרים ואיך זה אחד הפיתוחים הכי חשובים בתולדות הקולנוע. איך מקצוענים עורכים.
נושא ב - עריכה - טרים השלמות + תירגול מעשי והסבר על תרגיל שיעורי בית ראשון
נושא ג - אפקטים - טקסט, טיפוגרפיה וEssential Graphics
נושא ג - אפקטים - אפקטים של זמן, טרנספורם, עבודה מהטיימליין
נושא ג - אפקטים - בלנדים וספריית הפילטרים, שילובים מורכבים ופריסטים
נושא ד - סאונד חלק ראשון - תהליכי עבודה, שלבים ופלטת הכלים של Essential Sound
נושא ד - סאונד - כלי בינה מלאכותית לאודיו - השלמות ועבודה מול אודישן
אופציונאלי - סאונד כיתת אמן עם עורך סאונד והכלים של פרמייר
נושא ה - תיקוני צבעים - מבוא לגימור בפרמייר - לומטרי והממשק, הכלים, והבסיס
נושא ה - תיקוני צבעים - לומטרי חלק ב - טכניקות עבודה ווורקפלו תיקונים נכון
נושא ה - תיקוני צבעים - לומטרי חלק ג - תיקונים למתקדמים, מסיכות ועקיבה, ניהול צבע ולוג
נושא ה - תיקוני צבעים - השלמות, בינה מלאכותית - סנסאי ותיקוני צבעים בפרמייר
פיתוח לוקים, כלים חיצוניים, אקספורט.
שיעורי בונוס אופציונאליים (לא מיועדים למי שיודע אפטר)
אפטר לעורכי פרמייר - טרקינג וטקסט - בסיסי עד מתקדם
אפטר לעורכי פרמייר, טקסט תלת מימדי משולב בוידאו, הסתרות
אפטר לעורכי פרמייר חלק ג, המשך טקסט משולב בוידאו - מחיקות פשוטות, ועוד
*יתכנו שינויים בסדר ובתוכן השיעורים בהתאם לשיקול הדעת של המרצה, ההתקדמות וההבנה של הכיתה, ופקטורים נוספים.