תגובה פומבית בנושא קורסהפקת סרט אנימציה

22/08/2011

לפני כשבוע פרסמנו כאן לראשונה על קורס הפקת סרט אנימציה בהנהלת אלכס אוראל. מרגע הפרסום זרמו אלינו פניות רבות. חלקן מתלהבות ממש, חלקן המבקשות עוד מידע וחלקן המביעות ביקורת.

אנו קשובים לביקורת, ולכן החלטנו לקחת צעד אחורה, על מנת לשקול את כל הנושאים וההיבטים שעלו.

בשלב זה אנו מקפיאים את ההרשמה לקורס, אולם נמשיך לקיים ראיונות ולהשיב לפניות מתעניינים.

חשוב לנו להבהיר שמטרתנו בפרוייקט היא, בראש ובראשונה, לקדם את תעשיית האנימציה בארץ. כוונתנו היא ליצור סרט שיוכל לשמש כשגריר של האנימציה הישראלית בעולם, להציג בפסטיבלים בינלאומיים ולמשוך לישראל הפקות גדולות, לטובת התעשייה כולה.

אנחנו מאמינים בפרוייקט, וסבורים שהוא יועיל הן לסטודנטים שיקחו בו חלק, והן לתעשיית האנימציה כולה. עם זאת, אנו מבינים שיש כאלה הרואים בו טעם לפגם.

לפיכך, אנו נפרסם בימים הקרובים מכתב כוונות מפורט, על מנת לקבל תגובות בעד ונגד, וכדי שנוכל לשקול את צעדינו תוך התחשבות בדעות השונות.

אנו פונים לאיגוד מקצועות האנימציה שזה עתה קם, ומבקשים לערב אותו בתהליך. נשמח לפעול מול הנהלת האיגוד בשלבים השונים של קבלת ההחלטות, על מנת להביא לתוצאה שתקדם את תעשיית האנימציה בארץ ככלל, ואת הסטודנטים שיבחרו לקחת חלק בקורס זה בפרט.

עותק ממכתב זה נשלח לאיגוד ואנו ממתינים לתגובתו בנושא.

ברצוננו להדגיש כי מדובר על קורס הפקת סרט אנימציה בלבד. ההרשמה לשאר המסלולים, לרבות מסלול אנימציית דמויות בהנהלת אלכס אוראל, נמשכת כרגיל.

בברכה,
הנהלת המכללה הישראלית לאנימציה

 

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: