אירועי יוםהחתול הבינלאומי

21/07/2012
חתולים מצוירים

חתולים מצוירים

תחרות חתולים מצוירים, הקרנת סרטי אנימציה חתוליים ואירוע התרמה לחתולים. המכללה הישראלית לאנימציה חוגגת את יום החתול הבינלאומי בשיתוף פסטיבל אנימיקס, אתר ynet ועמותת צער בעלי-חיים ר"ג.

בתאריך 08/08 נחגג בעולם כולו יום החתול הבינלאומי. כן כן, גם לחתולים יש חג שמוקדש להם!המכללה הישראלית לאנימציה חוגגת את אירועי החגחתול בשיתוף פסטיבל אנימיקס לאנימציה קומיקס וקריקטורה, ערוץ בעלי חיים ב-ynet ועמותת צער בעלי-חיים רמת-גן והסביבה.

תחרות חתולים מצוירים
תחרות ציורים ואנימציות נושאת פרסים. לתחרות ניתן להגיש כל יצירה ויזואלית העוסקת בחתולים או בקרובי משפחתם החתוליים (אריות, נמרים, צ'יטות וכו'): ציור, אנימציה, פסל, עיבוד מחשב, קומיקס, רינדור בתוכנת תלת-מימד, עבודת פוטושופ וכו'.
לפרטים לחצו כאן.

אנימצי בפסטיבל אנימיקס
תכנית אנימציה בעריכת דודו שליטא, שתוקרן ביום החתול הבינלאומי במסגרת פסטיבל אנימיקס לאנימציה קומיקס וקריקטורה.  יום רביעי, 08/08 בשעה 20:00. שעה של חתוליות אנימטיבית, הכוללת טעימות מקלאסיקות כמו טום וג'רי והלוני טונס וגם מסרטים חדשים יותר. כולם מצחיקים, מרגשים ומטורפים כמו שרק חתולים מצויירים יודעים להיות.תוכנית שכולה מחווה ליצורים הפרוותים, הנהנתנים והדעתנים שאנחנו אוהבים ללטף.
כרטיסים ניתן לרכוש בסינמטק ת"א.

לקט סרטי חתולים מצוירים
לקראת החגחתול, סרקנו את הרשת ומצאנו עבורכם חמישה סרטי אנימציה חתוליים שאסור לפספס.
לצפיה, לחצו כאן. 

אירוע התרמה לחתולים
במהלך אירועי יום החתול הבינלאומי יתבצע גיוס תרומות לעמותת צער בעלי-חיים.
עמותת צער בעלי חיים רמת-גן והסביבה פועלת במסירות אין קץ להצלתם של בעלי חיים במצוקה, הן באמצעות מתן טיפול רפואי והן על ידי דאגה יומיומית לרווחתם, תוך איתור משפחות מאמצות ובתים עבורם. העמותה חרתה על דגלה את עקרון אי-המתת בעלי חיים. כך יכולים כל בעלי החיים המגיעים לבית המחסה של העמותה לזכות בתקווה חדשה, תקווה לחיים, בלי קשר לגילם ומצבם הבריאותי.

צער בעלי חיים

חגחתול שמח לכולם, ובהצלחה!

אירועי אני-מטור

 

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: