איפה כדאי ללמודקורס אפטר אפקטס?

29/05/2024

תוכנת אפטר אפקטס (After Effects) היא אחד הכלים החשובים ביותר בתחום האנימציה והעיצוב הגרפי, שמאפשרת ליצור גרפיקות תנועה ואפקטים ויזואליים מרהיבים לסרטים, פרסומות, ווידאו קליפים ועוד. אם אתם כבר חיים את עולם העיצוב הגרפי ורוצים לקחת את היכולות שלכם צעד גדול קדימה ולרכוש יכולות אנימיצה, לימודי אפטר אפקטס הם בהחלט צעד מתבקש. אבל היכן ללמוד? זאת בהחלט שאלה מעניינת, והתשובות בהמשך: 

מוסדות אקדמיים, בתי ספר לעיצוב או אונליין?

לפני שבוחרים את מקום הלימודים יש להחליט איזה אפיק מתאים לכם:


מוסדות אקדמיים 

לימודי אפטר אפקטס משולבים בלימודי תואר לעיצוב. אם אתם בתחילת הדרך בעולם העיצוב, ועדיין לא רכשתם השכלה וניסיון בתחום, בהחלט כדאי לבדוק את מה כל אחד מהמסלול לתואר מציעים מבחינת לימודי אפטר אפקטס. לרוב לימודי האפטר ישלימו את הידע התיאורטי הרב שנלמד בתואר, אך הרמה המקצועית היישומית תהיה פחות במוקד.

קורס במכללה 

הלימודים במכללות, ובהן כמובן המכללה לאנימציה לרוב יקנו כלים מעשיים  ו- Hands On. במכללה לאנמיציה המטרה שלנו להכין אתכם לעבודה עם אפטר אפקטס בצורה היעילה ביותר. מקסימום ידע ויכולות בזמן הקצר ביותר. הבוגרים שלנו מצליחים למצוא עבודה בין אם כעצמאיים או במשרות שכירות, בזכות העובדה שהם מגיעים עם ארגז כלים וידע איכותיים שמתאימים לעולם האמיתי. 

קורסים אונליין

ישנן פלטפורמות רבות המציעות קורסים באפטר אפקטס, כגון Udemy, Coursera, Lynda (LinkedIn Learning), Skillshare ועוד. בעוד הן מעניקות יתרון גדול מבחינת גמישות בשעות הלימודים (אגב, במכללה לאנימציה ניתן גם להשתתף בשיעורים אונליין), אך החסרון המשמעותי של קורסים אונליין הוא שאתם לא מקבלים ליווי ויחס אישי מצד המדריכים, וכך אתם לא יכולים להיות בטוחים שאתם בדרך הנכונה ובאמת משתפרים משיעור לשיעור. במכללה לאנימציה המורים יבדקו את כל העבודות, יספקו לכם משוב אישי ואמיתי, ויבטיחו לכם שאתם במסלול להפוך למקצוענים. 

החלטתם שמכללה היא המקום בשבילכם? (החלטה חכמה) עכשיו מגיעים השיקולים החשובים ביותר בבחירת מכללה שמתאימה לכם:

כאשר אתם שוקלים ללמוד אפטר אפקטס במכללה או מוסד לימודי, ישנם מספר שיקולים חשובים שעליכם לקחת בחשבון על מנת לוודא שאתם בוחרים את המוסד המתאים ביותר לצרכים שלכם:

  1. **רמת ההוראה וההכשרה**: כנסו לקורסים שלנו, בדקו מי המרצים ותראו שהם מגיעים מעולמות העשייה. הם עובדים בתחום, ויודעים בדיוק מה נדרש בשביל להצליח. רוצים לקבל מידע נוסף? אל תמתינו, ותקבעו שיחה עם יועץ לימודים שלנו, ונספק לכם את המידע המלא. 

 

  1. ***דרישות הקבלה *** האם הקורס מתאים לרמה שלכם? מה דרישות הקבלה של הקורס, והאם הוא מיועד למתחילים או שיש רף כניסה שמתאים לבעלי ניסיון. 

 

  1. **תוכנית הלימודים**: בדקו את תוכנית הלימודים כדי לוודא שהיא מקיפה וכוללת את כל הנושאים החשובים לכם. שימו לב אם התוכנית כוללת גם לימודים תיאורטיים וגם התנסות מעשית, שיאפשרו לכם לפתח את היכולות הדרושות בשוק העבודה.

 

  1. *** הבוגרים **** צאו וחפשו באתר מי הבוגרים, מה הם מספרים, ויותר חשוב, מה הם עושים היום. 

 

  1. **גמישות ונגישות**: בדקו את הגמישות של המוסד מבחינת שעות הלימוד והאפשרות לשילוב לימודים ועבודה. 

 

  1. **לימודים היברידיים**: כיום, חשוב לוודא שהמכללה תספק לכם אפשרות ללימודים אונליין, והקלטות של שיעורים, כך שגם אם אתם עסוקים בעבודה, תמיד תוכלו להישאר מעודכנים ולא תפסידו שיעורים. 

 

אם החלטתם להשקיע בעצמכם, ולהעשיר את היכולות המקצועיות שלכם, אל תתפשרו. בחרו במכללה שתעניק לכם את התשתית הטובה ביותר כדי לצאת לדרך וגם כדי להתפתח בעתיד. 

לנו יש המלצה על מכללה מסוימת, אבל מציעים שתצאו ותבדקו בעצמכם, ותבחרו את המקום הטוב ביותר עבורכם. 

קטגוריות שמעניין אותך: קורס עיצוב גרפי, קורס פוטושופ

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: