אירועי אני-מטור, ערבאווטאר ומסיבת אני-פורים

11/02/2010

אירועי אני-מטור

ערב אווטאר, ערב אוסקרים, מסיבת אניפורים ותערוכה תלת-מימדית
אנימציה, תלת-מימד, תופעת אווטאר, טקס האוסקר, הרצאות, תערוכות, מסיבות ותחפושות, עומדים במרכז אירועי אנימטור של המכללה הישראלית לאנימציה.

 1 ערב אווטאר ומסיבת אני פורים
מוצ"ש 27.02 – הרצאה של שחר לבבי, אנימטור בכיר באווטאר, על האנימציה באווטאר ועל התעשיה ההוליוודית, עומדת במרכז המפגש הראשון של אירועי אנימטור. כמו כן תתקיים הרצאה של כפיר רם, מנהל המכללה הישראלית לאנימציה, על סודות התלת מימד. לאחר מכן נחגוג במסיבת אניפורים, עם תחרות תחפושות של דמויות אנימציה, והקרנת סרטי אנימציה מצחיקים ונדירים.

2  ערב אוסקרים, בלוגרים ואנימטורים
מוצ"ש 06.03 – טקס האוסקר הקרב ובא עומד במרכז מפגש אנימטור השני, שיתקיים בערב שלפני ליל האוסקרים, ויכלול הרצאות של מבקר הקולנוע יאיר רוה והאנימטורית טל לוטן, מפעילי הבלוגים הפופולריים "סינמסקופ" ו"אנימטורית".

3  תערוכת עבודות סטודנטים ובוגרים
מוצ"ש 13.03 – במפגש אנימטור השלישי תיפתח תערוכת עבודות של תלמידי ובוגרי המכללה הישראלית לאנימציה. בתערוכה יוצגו תמונות נבחרות ויוקרנו סרטי אנימציה.


הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו וקבלו התראות על אירועים עתידיים.


 1 – ערב אווטאר ומסיבת אני פורים

בסרט "אווטאר", בני אנוש מתחפשים לחייזרים כחולים, ושחקנים בשר ודם עוטים חיישנים ממוחשבים ומתחפשים באמצעותם לדמויות תלת-מימדיות. אבל מי שגורם לנס הזה הוא קודם כל האנימטורים. לכבוד חג הפורים, האנימטורים שחר לבבי וכפיר רם מסירים את המסכות ומגלים את הסודות המקצועיים של תעשיית האנימציה.
אז איך באמת עשו את האנימציה ב"אווטאר"? ומה ההבדל בין Motion Capture (דגימת תנועה) לאנימציה ידנית? איך יוצרים דמות תלת-מימדית במחשב? ואיך התפתחה טכנולוגיית ההדמיה התלת-מימדית? איך עובדת תעשיית האנימציה האמריקאית? ואיך אפשר להגיע למשרה נחשקת של אנימטור בהוליווד?
המפגש הראשון בסדרת אירועי אנימטור, שיתקיים בתאריך 27.02.2010, יחל עם הרצאות מקצועיות של שחר לבבי, אנימטור בכיר ב"אווטאר", וכפיר רם, מנהל המכללה הישראלית לאנימציה. עם סיום ההרצאות נפצח במסיבת פורים אנימטיבית.
מסיבת אניפורים תתקיים ליד המכללה, בפאב הארבעה (רחוב הארבעה 2). סרטוני אנימציה מצחיקים ונדירים יוקרנו על הקירות. הקהל מוזמן להגיע בתחפושות, רצוי של דמויות מעולם האנימציה. בחצות תתקיים תחרות תחפושות. התחפושת המוצלחת ביותר תזכה את בעליה ב-30% הנחה לקורס במכללה הישראלית לאנימציה (בכפוף לתקנון המכללה).

Avatar-JakeandNeytiri

אודות המרצים:
מלבד שובר הקופות ההיסטרי של ג'יימס קמרון, עבד שחר לבבי גם בסרטים "נארניה", "גארפילד", "ג'אמפר", "ארבעת המופלאים: עלייתו של הגולש הכסוף" ועוד. לבבי יספר על תהליך יצירת האנימציה ב"אווטאר", וכן על חוויותיו כאנימטור בהוליווד, שהובילו אותו לכמה מהגופים המובילים בתעשיית האנימציה העולמית: WETA (האולפן הניו-זילנדי שאחראי על האנימציה ב"אווטאר" ובסרטי "שר הטבעות"), Rhythm & Hues, Rhino FX, Nickelodeon, MTV ועוד. לבבי יחלק טיפים מקצועיים ויגלה כמה מהסודות השמורים של האנימציה ההוליוודית. בסוף ההרצאה יערך סבב שאלות ותשובות עם הקהל.
כפיר רם, המנהל המקצועי של המכללה הישראלית לאנימציה, ומנהל סטודיו פוליגון לאנימציה, יספר על התפתחות הדמות התלת-מימדית בקולנוע מראשית שנות השמונים ועד ימינו, וידגים את תהליכי העבודה הכרוכים ביצירת אנימציה תלת-מימדית.

ההרצאות יתקיימו בערב פורים, מוצאי שבת, 27.02.2010, בשעות 19:15 – 21:50, בקמפוס המכללה הישראלית לאנימציה, רחוב הארבעה 4 ת"א. מסיבת אניפורים תתקיים בפאב הארבעה, רחוב הארבעה 2 ת"א, החל מהשעה 22:00.
מחיר כניסה: 40 ש"ח.
כרטיסים ניתן להזמין בטלפון 03-6482345 או במזכירות המכללה.
מספר המקומות מוגבל.


2 – ערב אוסקרים, בלוגרים ואנימטורים

המפגש השני בסדרת אירועי אנימטור יתקיים בערב שלפני ליל האוסקרים, בתאריך 6.03.2010.
מבקר הקולנוע יאיר רוה יסקור את עשרת הסרטים המועמדים לאוסקר בפרס הסרט הטוב ביותר, ידבר על ההיסטוריה של טקס האוסקר וינתח את סיכויי המועמדים בקטגוריות השונות. יאיר רוה הוא ממבקרי הקולנוע הבולטים בישראל, ובלוג הקולנוע שלו, "סינמסקופ", הוא אחד מהבלוגים הנקראים ביותר בישראל.

פריים מהסרט French Roast המועמד בקטגוריית סרט האנימציה הקצר

האנימטורית טל לוטן תציג את המועמדים לאוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר, וכן בקטגוריית סרט האנימציה הקצר הטוב ביותר. קטעים מכל עשרת המועמדים בקטגוריות האנימציה יוצגו באירוע. טל לוטן היא מנהלת המחלקה הקלאסית של המכללה הישראלית לאנימציה, ובעלת הבלוג "אנימטורית" המתרכז בחדשות אנימציה מכל העולם.

ההרצאות יתקיימו במוצאי שבת, 6.03.2010, בשעות 19:15 – 21:30, בקמפוס המכללה הישראלית לאנימציה, רחוב הארבעה 4 ת"א .
ה
כניסה חופשית, אולם מספר המקומות מוגבל. מומלץ להירשם מראש בטלפון 03-6482345.

 


3 – תערוכת עבודות סטודנטים ובוגרים

המפגש השלישי בסדרת אירועי אנימטור יתקיים בתאריך 13.03.2010.
המכללה הישראלית לאנימציה חוגגת את פתיחתו של המחזור העשירי, ומציגה לראשונה תערוכת עבודות סטודנטים ובוגרים. המכללה פועלת מאז שנת 2002, וכבר בנתה לעצמה שם כמכללה המקצועית המובילה בישראל ללימודי אנימציה ומדיה דיגיטלית. בוגרי המכללה מובילים את תעשיית האנימציה הישראלית ונמצאים בעמדות מפתח באולפני האנימציה הבולטים במדינה. עם זאת, עד היום פעלה המכללה מתחת לרדאר התקשורתי, ומעולם לא הציגה את תוצריה בפני הקהל.
כל זה עומד להשתנות, עם פתיחתה של תערוכה ראשונה, המציגה עבודות נבחרות של סטודנטים ובוגרים בתחומי אנימציה תלת-מימדית, אנימציה קלאסית ועיצוב דמויות. בתערוכה יוצגו תמונות ויוקרנו סרטי אנימציה.

אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים במוצאי שבת, 13.03.2010, בין השעות 19:15 – 21:30, בקמפוס המכללה הישראלית לאנימציה, רחוב הארבעה 4 ת"א. התערוכה תהיה פתוחה לקהל בתאריכים 13.03.2010 עד 15.04.2010, בין השעות 17:00 – 20:30 (למעט סופי שבוע). הכניסה חופשית.

 


אנימטור – סדרת הרצאות פתוחה לקהל
אנימטור היא סדרה של הרצאות ותערוכות פתוחות לקהל, מפי מיטב המרצים, האנימטורים ואנשי המקצוע הפועלים בארץ, שיתקיימו מדי מוצ"ש בשבע בערב במכללה הישראלית לאנימציה. ההרצאות יעסקו בנושאים מגוונים הקשורים באנימציה, קולנוע, עיצוב, גרפיקה, תלת-מימד, פסקול ועוד.
תכניית אירועי אנימטור לחודשים הקרובים תפורסם בקרוב באתר המכללה.


 

אודות המכללה הישראלית לאנימציה
"IAC – המכללה הישראלית לאנימציה" היא המכללה המובילה בישראל ללימודי אנימציה, מדיה דיגיטלית, תלת-מימד, פוסט פרודקשן וגרפיקה ממוחשבת. בוגרי המכללה מבוקשים על-ידי מיטב אולפני האנימציה והמדיה במדינה ומסלולי הלימוד שלה נחשבים למקצועיים ולאפקטיביים ביותר בארץ. המכללה מפעילה מספר מסלולי לימוד, רובם במתכונת לימודי-ערב, כך שניתן לשלב בקלות עבודה ולימודים.

כתובת: הארבעה 4 תל-אביב, מול סינמטק תל-אביב.
טלפון להרשמה והזמנת כרטיסים: 03-6482345.
פייסבוק:
www.facebook.com/group.php?gid=315852417146
אתר: www.ani-mator.com

 

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: