אנימציית דמויות – תנועות הגוף ב’

קורס אונליין לאנימציית דמויות, העוסק בתנועות הגוף
קורס אונליין בשיתוף בית הספר פריים ביי פריים לאנימציה בלוס-אנג'לס.

הקורס מועבר על ידי אלון הלמן, אנימטור בחברת המשחקים Blizzard, העובד בימים אלה על המשחקים Overwatch ו- World of Warcraft. לפני כן עבד על מגוון סרטים כגון שומרי הגלקסיה, תור 2, איירון מן 3, אוז, אנטמן וקפטן אמריקה.

הקורס מיועד לבעלי ידע מתקדם בתחום האנימציה התלת-מימדית.
אורך הקורס: כ-16 שבועות.
כמות מפגשים: 16.

הקורס מכיל תרגילים באינטראקציה עם אובייקט, התמודדות עם משקל, ואקרובטיקה.
פירוט התרגילים בלשונית "נושאי הלימוד".

תנאי קבלה:
תיק עבודות המציג שליטה מלאה בעקרונות האנימציה.
שליטה בתוכנה מאיה (בהקשר של אנימציית דמויות).
מכניקה נכונה של הגוף יכולה להיות ההבדל המכריע בין אנימציה סבירה לאנימציה מעולה. המכניקה היא עמוד השדרה של התנועה, וההבנה שלה היא הכרחית להשתלבות בתעשיית האנימציה. לכן אנו שמים דגש והכוונה על הבנה מעמיקה של המכניקה של הגוף. 
קורס זה ממשיך את קורס תנועות הגוף א' ומכיל את התרגילים הבאים:

תרגיל חימום
תרגיל זה משתנה מסטודנט לסטודנט ומותאם אישית לרמה ולניסיון של הסטודנט. 

כניסה ויציאה
מטרת התרגיל: כניסה או יציאה של דמות מתוך הפריים תוך כדי אינטראקציה עם אובייקט. בתרגיל זה נלמד איך ליצור סצינה משכנעת של דמות, תוך כדי קשת רגשית משתנה. הדגש הוא על מכניקה נכונה של דמות, אבל תרגיל זה משמש גם כמבוא למשחק פנטומימה, ויצירת סיפור פשוט. 
נתחיל ללמוד על הפסיכולוגיה של הדמות ועל שפת גוף ככלי שימושי להנפשת הדמות. נלמד כיצד לעבוד על מגע עם אובייקטים פשוטים, ונדבר על שימוש נכון בהגבלת זמן השוט. 
כמו בכל תרגיל, נחלק את העבודה לשלושה שלבים: בלוקינג, ספליין ופוליש.
נושאי הלימוד בתרגיל זה: מכניקה של הליכה, עצירה והתחלת תנועה. הטיית הגוף כמנוע מכוון, איזון שיווי המשקל, מעבר נקי מ-FK ל-IK, קצב וטקסטורה של תנועה, שבירת תזמונים של איברים שונים בגוף, מרכז הכובד, סילואט, פוזות מספרות סיפור, שפת גוף, מבוא למשחק ופסיכולוגיה של דמות. 

דחיפה או משיכה
מטרת התרגיל: להנפיש הרמה, דחיפה או משיכה של משקל כבד באופן משכנע. בתרגיל זה נלמד על שיווי משקל, ואיך להשתמש בו ליצירת משקל משכנע באנימציה. העברת מרכז הכובד, ושימושו להרמה משכנעת. שימוש בפוזות מתוחות ומכווצות ליצירת דחיפה ומשיכה משכנעת. נלמד על מעבר נקי מ-FK ל-IK, ושיטות עבודה לאנימציה נקייה. 
כמו בכל תרגיל, נחלק את העבודה לשלושה שלבים: בלוקינג, ספליין ופוליש.
נושאי הלימוד בתרגיל זה: שיווי משקל, ליין אוף אקשן, סילואט, מרכז הכובד, מרכז המסה, מתיחה וכיווץ, קשתות, כוח מוביל וכוח מובל, שבירת תיזמונים של אלמנטים שונים בסצינה, פוזות דינמניות חזקות, שרשרת העברת אנרגיה, שפת גוף. 

אקרובטיקה
מטרת התרגיל: הנפשה והבנה של תנועה פיזית מורכבת במרחב. איך גוף האדם עובד בתנועה דינמית ואיך לייצר פעולות מורכבות של אקרובטיקה. נלמד על העברת האנרגיה של הגוף ועל פיזיקה של הגוף. תרגיל זה מיועד למתקדמים בלבד ומותנה בהתקדמות הסטודנט בסמסטר. 
נושאי הלימוד בתרגיל זה: פוזות חזקות ודינמיות, הפשטת תנועות מורכבות, העברת משקל מהגוף לסביבה, הגוף ככדור קופץ, שבירת תזמונים של אלמנטים שונים בגוף, תזמון מוגזם ליצירת אנרגיה, קשתות, תזמון, סילואט, ליין אוף אקשן.
הקורס מיועד לאנימטורים השולטים ביצירת אנימציה תלת-מימדית בתוכנה מאיה.
הקבלה לקורס מותנית בהעברת תיק עבודות מתאים.
לפרטים והרשמה התקשרו 03-6482345, שלחו מייל לכתובת iac@ani-mator.com או השאירו פרטיכם בטופס שלהלן.