מפגש עם לירון טופז, אנימטור ב"אליסבארץ הפלאות" ו"קונג פו פנדה 2"

20/05/2010

4 – מפגש עם לירון טופז

מפגש עם לירון טופז

במסגרת אירועי אנימטור, מארחת המכללה הישראלית לאנימציה את לירון טופז, אנימטור ישראלי העובד כיום בהוליווד. לירון יספר על חוויותיו ממסלול הלימודים בארה”ב, מהעבודה בתעשיית האנימציה האמריקאית וממה שביניהם.

בתכנית:
הצגת תהליכי העבודה באולפני Sony ImageWorks ו-DreamWorks. שיחה על משחק באנימציה, שימוש בשפה קולנועית, חשיבות ההתבוננות והמחקר וקריקטורה של המציאות מול וידאו רפרנס. הקרנת קטעים בלעדיים מ”שרק 4” ומתהליך העבודה על ”הדרקון הראשון שלי”.

איפה, מתי וכמה:

  • יום חמישי  27 במאי, 20:30 – סינמטק חולון, גולדה מאיר 6 חולון.
    כרטיסים ניתן להזמין בטלפון: 03-5021555. עלות כרטיס: 35 ש"ח. מספר המקומות מוגבל.
  • מוצאי שבת  29 במאי, 19:30 – IAC המכללה הישראלית לאנימציה, הארבעה 4 ת”א.
    כרטיסים ניתן להזמין בטלפון: 03-6482345. עלות כרטיס: 15 ש"ח. מספר המקומות מוגבל.

כניסה חינם בהזמנה מראש לחברי ארגון האנימטורים אסיפא ישראל ולתלמידי המכללה הישראלית לאנימציה.

אודות לירון טופז:
לאחר  שירותו הצבאי, נסע לארה"ב ללמוד אנימציה בביה"ס רינגלינג. במהלך לימודיו יצר את הסרט הקצר This Side Up באנימציה תלת-מימדית. זמן קצר לאחר תום לימודיו התקבל לעבודה כמתמחה באולפני Sony ImageWorks, ומעט אח"כ החל לעבוד על סרטו של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות". כיום הוא עובד באולפני DreamWorks Animation, על הסרט "קונג פו פנדה 2".
לחצו כאן כדי לבקר באתר האישי של לירון.

אודות אירועי אנימטור:
אנימטור
היא סדרה של הרצאות ותערוכות פתוחות לקהל, מפי מיטב המרצים, האנימטורים ואנשי המקצוע, המתקיימות במכללה הישראלית לאנימציה. ההרצאות עוסקות בנושאים מגוונים הקשורים באנימציה, קולנוע, עיצוב, גרפיקה, עיצוב תלת-מימד, פסקול ועוד. תכניית אירועי אנימטור לחודשים הקרובים תפורסם בקרוב באתר המכללה.

המכללה הישראלית לאנימציה שמחה לארח את טובי האנימטורים מישראל ומהעולם. בעבר התארחו, הרצו ולימדו ב-IAC: שחר לבבי, אנימטור בכיר במועמד לאוסקר "אווטאר" (שהצטרף לצוות המורים הקבוע במכללה), אלכס אוראל, אנימטור בזוכה האוסקר "משפחת סופר על" (פיקסאר), טל שוורצמן, אנימטור במועמד לאוסקר "קונג פו פנדה" (דרימוורקס), דורון מאיר, אנימטור ב"אסטריקס והויקינגים" ובמשחק המחשב "היטמן" (שמלמד במכללה כבר מהמחזור הראשון), גלי אדלבאום, אנימטורית ראשית במועמד לאוסקר "ואלס עם באשיר", כפיר רם וטל לוטן, אנימטורים ראשיים בסרט התיעודי זוכה פרס אופיר "שיטת השקשוקה" (שמנהלים את הקורסים במכללה).

 

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: