המכללה הישראלית לאנימציה מתרחבת לסטודיוחדש ופותחת מחלקה לעיצוב וגרפיקה

07/01/2012

IAC המכללה הישראלית לאנימציה שמחה להכריז על התרחבותה לתחומים חדשים.
המכללה מקימה סטודיו חדש במתחם האמנים ברחוב בן-אביגדור, ופותחת גם מחלקה לעיצוב וגרפיקה, שתפעיל קורסים באמנויות הדפוס והמסך.

IAC Studio הוא מתחם הפקה ויצירה חדש, הפועל ברחוב בן אביגדור 20 ת"א.
המכללה מייעדת את המתחם למספר שימושים: שיעורי אמנות ומחשבים, הפקת פרוייקטים בשילוב תלמידי ובוגרי המכללה, פעילויות פתוחות לקהל הרחב, הרצאות ותערוכות. הסטודיו משתרע על שטח של 130 מ"ר, ופועל בתוך מתחם האמנות וההפקה בבן אביגדור 20.
בן אביגדור 20 הוא מתחם אמנות תוסס, בו פועלים גופי הפקה, מוסדות הוראה ובתי עיצוב, כדוגמת בי"ס התחנה לרישום וציור פיגורטיבי, סטודיו Yashinski לעיצוב גרפי ואפקטים ויזואליים, סטודיו אדיגרף לעיצוב, מכללת Maniken לעיצוב, סטודיו גורדין לעיצוב, הפקות בלפילמז לקולנוע וטלויזיה, סטודיו דיינמיק ווב לעיצוב אתרים ועוד.
בחודשים הקרובים תחל ב-IAC Studio העבודה על הסרט Rage Mouse – שת"פ של IAC עם אולפן האנימציה Crew 972. בהמשך מתוכנן שת"פ עם סטודיו Yashinski, הפועל גם הוא במתחם בן אביגדור.


לחצו כאן לצפיה בתמונות מסדנת הצבע הראשונה שנערכה במתחם IAC Studio.

המחלקה לעיצוב וגרפיקה מבית IAC תיחשף בקרוב באירוע חגיגי.
המחלקה לעיצוב וגרפיקה מבית IAC תציע מסלולי לימוד בתחומים עיצוב גרפי, פוסט פרודקשן, עיצוב מסך, עיצוב ממשק ועיצוב לאינטרנט, וכן קורסים קצרים בתוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, פלאש, פרמייר ואפטר אפקטס. המחלקה תפעל במתחם החדש בבן אביגדור. פרטים ראשונים על המחלקה ועל מסלולי הלימוד והקורסים יחשפו בערב הפתוח החגיגי שיתקיים ביום רביעי, 18 בינואר.
לחצו כאן לפרטים.

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: