קורס גיימיניג – פיתוח, עיצוב ותכנות משחקי מחשב

964960_519703081422284_1409674102_o

תעשיית המשחקים הישראלית נמצאת בתנופה גדולה, ומעמידה תחרות לחברות ענק בינלאומיות. זה בדיוק הזמן ללמוד איך להפוך תחביב למקצוע, ולהצטרף למסלול ייחודי המציע לימודים מקצועיים בכלים ובתוכנות המובילות בתחום.

מסלול גיימינג במכללה הישראלית לאנימציה מאפשר לבוגריו להשתלב בתעשיית המשחקים בתחומים הנעים מפיתוח ועיצוב, דרך תלת-מימד ואנימציה ועד תכנות ופאבליקציה, תוך שימוש בכלים ובטכניקות הנמצאים בחזית הטכנולוגיה, לרבות אנימציה תלת-מימדית, פיסול דיגיטלי, מציאות רבודה (AR), אינטלגנציה מלאכותית (AI), דגימת תנועה (MoCap) ועוד.

<< לשאלות ותשובות על המסלול ולרשימת המורים, לחצו כאן >>

במהלך המסלול נלמדות התוכנות המובילות בתחום, לרבות: 
Unity 3D – מנוע המשחקים הנפוץ והפופולרי בעולם.
3DS Max – תוכנת האנימציה והתלת-מימד הפופולרית בעולם.
MudBox – תוכנה לפיסול דיגיטלי של דמויות וסביבות.
JavaScript – שפת תכנות מובילה בתחומי האפליקציות והמשחקים.

במהלך המסלול יוצרים הסטודנטים לפחות 5 משחקים, מסוגים שונים:
משחק דו-מימדי.
משחק תלת-מימדי, הכולל סביבה ואלמנטים אינטראקטיביים.
משחק FPS תלת-מימדי, הכולל דמויות ונשקים ומכיל רכיבי אינטלגנציה מלאכותית.
פרוייקט מציאות רבודה (Augmented Reality).
פרוייקט גמר, לפי נטיותיו האישיות של הסטודנט, בליווי שוטף של צוות המורים.

בין הנושאים הנלמדים במסלול:
תלת-מימד בתוכנות 3DS Max ו-MudBox, לרבות יצירת סביבות, דמויות ונשקים.
יצירת משחקים דו-מימדיים ותלת-מימדיים במנוע Unity 3D.
עקרונות ביצירה, פיתוח ועיצוב משחקים ואפליקציות.
עקרונות בפיתוח משחקים: גיימפליי, דמויות, סביבה, חוקים, סיפור, קונספט.
עקרונות ביצירת ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX).
עקרונות בפיתוח אינטלגנציה מלאכותית לדמויות (AI).
עקרונות בעבודה עם מציאות רבודה (Augmented Reality).
שימוש בדגימת תנועה דיגיטלית (Motion Capture).
פאבליקציה של משחקים ואפליקציות לאינטרנט ולטלפונים סלולאריים, לרבות התממשקות לאנדרואיד, לפייסבוק, לדפדפני אינטרנט ולחנות האפליקציות Google Play.

המסלול מוצע בשתי מתכונות:
מסלול גיימינג מצומצם – הכולל את כל האמור לעיל.
מסלול גיימינג מורחב – הכולל גם לימודי אומנויות המסך (מסלול סקרין מאסטר).
במסלול זה נלמדות התוכנות Flash , Premiere , After Effects , DreamWeaver.
בין הנושאים הנוספים במסלול זה: עיצוב אתרים, עיצוב באנרים, אנימציה ותכנות בפלאש, יצירת אפקטים, עריכת וידאו ועוד.
לפרטים על הקורסים המוצעים במסלול זה, לחצו כאן.

צפו בהדגמה של משחק שפותח, עוצב, תוכנת והונפש על-ידי אור טרי, סטודנט במכללה:

פרטים עיקריים:

משך המסלול: 12 חודשים.
כמות שיעורים: 72 שיעורים באורך 4 שעות אקדמאיות כ”א.
מועדי השיעורים: ימים שני וחמישי, שעות 10:30 – 13:45.
תוכנות עיקריות: 3DS Max , Unity 3D.

נושאי לימוד עיקריים:

סמסטר א’ (18 שיעורים) – תלת מימד
מבוא לתלת-מימד בתוכנה 3DS Max.
מבוא לגרפיקה בתוכנה PhotoShop.
מידול חפצים.
מידול סביבות.
מבוא למידול דמויות.
טקסטורות ו-UV.
תאורה, מצלמה ורנדר.
שיידינג ובייקינג.

סמסטר ב’ (18 שיעורים) – עיצוב ופיתוח משחקים
חוויית משתמש וממשק גרפי – UI/UX.
עיצוב משחקים: גיימפליי, דמויות, סביבה, חוקים, סיפור.
מבוא ל-Unity 3D.
תכנות ב-JavaScript.
אפקטים ופיצוצים ב-Unity.
מבוא לקונספט דיזיין – עיצוב דמויות וסביבות.
יצירת משחק דו-מימדי.
יצירת משחק תלת-מימדי.

סמסטר ג’ (18 שיעורים) – דמויות ואנימציה
מידול דמויות LowPoly למשחקי מחשב.
טקסטורות, שיידינג ובייקינג לדמויות (יצירת חומרים למשחקי מחשב).
ריגינג (יצירת שלד אנימטיבי).
בסיס באנימציית דמויות.
שימוש ב-MoCap (דגימת-תנועה של דמויות אנושיות).
דמויות ואינטראקציה ב-Unity.
בייקינג ב-Unity.
AI (אינטלגנציה מלאכותית) לדמויות.
יצירת משחק FPS תלת-מימדי.

סמסטר ד’ (18 שיעורים) – משחקי רשת ופרוייקט גמר
יצירת משחקי WEB (פיתוח משחק הפועל בתוך הדפדפן).
התממשקות לאנדרואיד, פייסבוק ו-Google Play (חנות האפליקציות של גוגל).
פיתוח משחקים ואפליקציות לסמארטפונים.
מציאות רבודה – Augmented Reality.
פרוייקט גמר בליווי שוטף של צוות המורים.

תכנית הלימודים נמצאת בעדכון שוטף ועשויה להשתנות.

<< לשאלות ותשובות על המסלול ולרשימת המורים, לחצו כאן >>

רוצים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם: